17 Şubat 2009

Bazı söylemlere yanıt

Bir arıcı arkadaşın sitesinin yorum kısmında benim yaptığım yorumla ilgili aynen aşağıdaki ifadeler yeralıyordu. Bende cevaben kırmızı ile yazılmış yorumu yapma gereği duydum ama kendileri yayınlamak gereği duymadılar bende kendimi ifade etme adına yayınlama ihtiyacı hissettim. İnşallah kendimi doğru ifade edebilmişimdir.Burda tekrar belirtmek isterimki ben kimseyi yargılamadım ve hep doğruyu arama peşinde oldumki burdaki doğrular veya yanlışlar toplumun hepsini ilgilendiriyor.  

"Fatih cim davanda yolun açık olsun ilk önce Adanadaki arcıcılardan başla, sizin bir hemşeriniz geçen sıradan antibiyotikleri yayınlayıp ilk önce bunları verecem dedi, elindede güzel bir bidonu vardı. Bir işi başlatmanın yolu ilk önce kendi civarından başlamaktır.

Ben arılarımza zehir degil invert şurup veriyorum. Zehir verdi diyenlerin kimler oldugunu biliyorsundur, makaleleri çarpıtıp arıcılara yalan söyleyen ve birde o toplantınızda kimya öğrencisinden eksiklerini giderenleri yani.
Yapmış olduğum invert şurubun zehir oldugunu nerden çıkardınki, sen yalancılarla yoluna devam et."



"Alicim intenette blog kurmamızın(kendi fikrim) amacı doğruğu bulmak insanları kırmadan doğruları elimizden geldiğince anlatmaktı.Ha ben herşeyimi biliyorum haşa çoğu şeyi internetten , yakın arıcı dostlarımızdan, hocalarımızdan öğreniyorum, öğrendim. Neticede benim mesleğim arıcılık değil.Ama şunu rahatlıkla söyleyebilirimki bilimsel verilerle öğrendiğim kadarıyla evde invert şurup hazırlamak tabiri yerindeyse rus ruleti oynamakla eşdeğer.Hayatta sağlığın özellikle insan sağlığının şakası olmaz. Ben diyorum ki evde hazırladığınız invert şekerin HMF değeri yüksek olabilir, buda canlılar için toksik değerlerin aşılması demektir.Ha bu sende belki beklenen etkiyi vermez ama bir başkasında genetik yatkınlığıda varsa verebilir. İkincisi; ben kimseyi bana muhalif veya benim fikirlerimi beğenmiyor diye yalancılıkla suçlamadım.Dinen de iftira yerine geçer.haberin olsun. Ayrıca kendime göre yanlış veya doğru senin fikrine de saygım var."

2 yorum:

Adsız dedi ki...

her 2 tarafta enerjisini arıcılığa sarfetse
sonuç daha iyi olur
bu atışma size bir kazanç sağlamaz

Unknown dedi ki...

güzel bir site, www.bal-ar.tr.gg