27 Mart 2007

İlkbahar Çalışmaları


Kovanımızın sultanı elimizde olmayan sebeplerden dolayı öbür tarafa intikal etti. Açıkçası Dünyadan ayrılış nedenini çözemedim, sanırım çok çalışmaktan oldu.(2 Senelik bir anamızdı) Tabii bizim cariyeler boş dururmu hemen yeni bir kraliçe yapmaya uğraştılar ve bir kaç çıtada (3) ana memeleri yaptılar.Bende fırsat bu fırsat deyip zaten güçlü olan kolonimi 3 ' e bölüverdim. En son esas ana kovanda da kraliçe çıkınca baktım öbür ana memelerini kesmeye başlamışlar şeytana uydum bir çıtadan bir bölüm daha yapayım dedim ilerde nede olsa takviye yaparız düşüncesiyle. Yukarıdaki resmin kolonisi askeri sadece o kadar başka yok birde çıtanın öbür yüzü var. Kısmet olurda ilk yumurtaları görürsek diğer kolonilerden takviye yapacaz artık. Görüntüden de anlaşılacağı üzere kolonide biraz açlık var ama sırf bal ile besliyorum. Olsa olsa sadece akşamları biraz üşüyorlardır.

Hiç yorum yok: